爱密林啦~飞驰~

TALK ME DOWN - Troye Sivan

这是我在《落日的尽头》里提到的歌,分享给小伙伴们,希望大家在年前最后的冲刺里勇猛无匹,学业也好,工作也罢,都要顺顺利利的,最重要的,是别感冒,别生病哈~~

 

I wanna sleep next to you

我好想紧紧地挨着你入睡
But that's all I wanna do right now

是的,那是我现在唯一想要的
And I wanna come home to you

我好想回到家来到你的身边
But home is just a room full of my safest sounds

可是家里回荡着的只有自己无比单调的声音
Cause you know that I can't trust myself and my 3AM shadow

你知道额,我害怕在凌晨三点与自己的影子为伴
I'd rather fuel a fantasy than deal with this alone
我宁愿溺亡于有你的幻觉中,也不要活着独自去面对现实

I wanna sleep next to you
我好想紧紧地挨着你入睡

But that's all I wanna do right now
是的,那是我现在唯一想要的

So come over now and talk me down

所以,求你回到我的身边,哄我入睡吧

I wanna hold hands with you

我好想牵着你的手
But that's all I wanna do right now
是的,那是我现在唯一想要的

And I wanna get close to you

我好想与你亲近
Cause your hands and lips still know their way around

因为你的双手双唇依旧熟悉它们最爱的去处
And I know I like to draw at night; it starts to get surreal
我以为自己喜欢爱夜里作画,一切开始变的离奇

But the less time that I spend with you, the less you need to heal

是的,越是疏远你,你受到的伤害越少
I wanna sleep next to you
我好想紧紧地挨着你入睡

But that's all I wanna do right now
是的,那是我现在唯一想要的

So come over now and talk me down

所以,求你回到我的身边,哄我入睡吧
(Talk me down)

哄我入睡

 

 

 

 

评论
热度 ( 28 )

© 密林_花匠 | Powered by LOFTER